Studenci!
Zachęcamy do wypełnienia ankiety Oceny Zajęć Dydaktycznych oraz ankiety Oceny Satysfakcji Studenta.
- Ankietę Oceny Zajęć Dydaktycznych można wypełnić w USOSweb (zakładka: Dla studentów i pole Ankiety) lub poprzez aplikację Mobilny USOS PBŚ na urządzenia mobilne (smartfony, tablety) z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
- Ankietę Oceny Satysfakcji Studenta wypełnić można w systemie Ankieter, a dostępna jest TUTAJ. Po zalogowaniu (jak do USOSweb).
Kilka podstawowych informacji dotyczących ankiety Oceny Zajęć Dydaktycznych:
- ankiety są przypisane każdemu przedmiotowi, a także każdej formie tego przedmiotu (np. wykład, laboratorium, projekt)
- ankiety są otwarte do 15 września 2024 roku,
- ankietę można wypełnić tylko jeden raz, nie można zmienić wpisów po zakończeniu ankiety,
- pracownik PBŚ będzie mógł zapoznać się z wynikami ankiety dopiero od 16 września 2024 r., czyli już po zakończeniu poprawkowej sesji egzaminacyjnej,
- ankieta jest anonimowa.
Co widzi pracownik PBŚ w systemie USOSweb od 16 września 2024 r.?
Pracownik widzi dla każdego przedmiotu (każdej formy tego przedmiotu), który prowadził jedynie uśrednione oceny, które zostały wpisane dla każdego z sześciu kryteriów osobno. Ponadto widzi także sumarycznie zebrane komentarze, które zostały wpisane. Nie ma możliwości, aby Pracownik dowiedział się, kto jaką ocenę wpisał i jaki komentarz wystawił.
Kilka podstawowych informacji dotyczących ankiety Oceny Satysfakcji Studentów:
- ankieta oceny dotyczy sześciu obszarów z zakresu: uczelni, wydziału, dziekanatu, Studium Wychowania Fizycznego i Sportu / Studium Języków Obcych, biblioteki, domów studenta i jedno pytanie jest pytaniem otwartym.
- ankieta jest aktywna od 24 czerwca 2024 r. TYLKO do 14 lipca 2024 r.,
- aby wypełnić ankietę należy się zalogować, aby potwierdzić, że to student Politechniki wypełnia ankietę,
- nie są wiązane w systemie odpowiedzi z osobą, która ich udzieliła.
Wyniki ankiet oraz komentarze/opinie wpisywane przez Was pozwalają na podejmowanie działań przez władze Politechniki oraz władze Wydziałów w kierunku poprawy jakości kształcenia.