PL

EN

Miniatura 9 – trwa nabór wniosków
04 lutego 2025

Dyrektor Narodowego Centrum Nauki ogłasza konkurs MINIATURA 9, do którego mogą być zgłaszane wnioski na realizację działania naukowego, które może zostać przeprowadzone w formie: badań wstępnych lub kwerendy lub wyjazdu o charakterze naukowym. Działanie naukowe może być realizowane poprzez jedną lub więcej form, o ile jest to uzasadnione merytorycznie.


Podstawowym celem konkursu jest finansowanie działania naukowego służącego przygotowaniu wniosku planowanego do złożenia w konkursach NCN lub innych konkursach ogólnokrajowych lub międzynarodowych na finansowanie projektów badawczych. W konkursie można uzyskać środki finansowe w wysokości od 5 000 do 50 000 zł na realizację działania naukowego trwającego do 12 miesięcy.
O środki może ubiegać się podmiot, w którym zatrudniony jest badacz:
•    posiadający w swoim dorobku co najmniej jedną opublikowaną pracę lub co najmniej jedno dokonanie artystyczne lub artystyczno-naukowe;
•    który uzyskał stopień doktora nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 r.

We wniosku można zaplanować MENTORING NCN, którego celem jest uzyskanie merytorycznego wsparcia od Mentora NCN w przygotowaniu projektu badawczego planowanego do złożenia w konkursach NCN.
Wniosek należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu OSF, dostępnego pod adresem https://osf.opi.org.pl/ zgodnie z procedurą składania wniosków. Instrukcja składania wniosków znajduje się w wytycznych dotyczących wypełniania wniosków w konkursie MINIATURA 9 w systemie OSF.

Nabór wniosków prowadzony jest w okresie od 3 lutego 2025 r. do 31 lipca 2025 r. do godz. 16:00.

Elementem wniosku projektowego jest Plan Zarządzania Danymi (PZD). Informacje dot. PZD dostępne są na stronie https://pbs.edu.pl/pl/nauka-i-badania/dane-badawcze
Osoby zainteresowane złożeniem wniosku, prosimy o zapoznanie się z dokumentacją konkursową dostępną na stronie NCN https://www.ncn.gov.pl/ogloszenia/konkursy/miniatura9

Informacji na temat konkursu udziela Centrum Nauki - Sekcja Pozyskiwania Projektów - tel. 52 374 94 85, e-mail: nauka@pbs.edu.pl


UWAGA!
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora PBŚ nr Z.116.2021.2022
1. Przed rozpoczęciem prac nad przygotowaniem Wniosku o dofinansowanie  - nie później niż 14 dni przed zamknięciem konkursu -  Autor projektu przekazuje do Centrum Nauki Zgłoszenie propozycji projektu wraz z Formularzem oceny kwalifikowalności podatku od towarów i usług (VAT) w projekcie.
2. Akceptacja wskazanych w pkt. 1 dokumentów odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem systemu EZD.
3. W terminie 7 dni roboczych poprzedzających datę zamknięcia naboru, Autor projektu przekazuje do Centrum Nauki roboczą wersję Wniosku o dofinansowanie, celem dokonania jego weryfikacji formalnej.
4. Przekazanie wersji roboczej Wniosku o dofinansowanie odbywa się poprzez dodanie jako Redaktora Pomocniczego do wniosku utworzonego w systemie ZSUN/OSF wskazanego pracownika Centrum Nauki.