Drużyna uczelnianego Działu Informacji i Promocji w składzie: Michał Grzybowski, Michał Zaborowski, Kinga Bromberek, Żaneta Saj, Kamil Skałecki i Ryszard Wszołek zdobyła aż dwie nagrody główne w ogólnopolskim konkursie #PRWings 2025
, organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Jury doceniło kampanię rekrutacyjną „Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025”, wyróżniając ją w kategoriach „Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI” oraz „PR instytucji publicznych”.
Doceniona została praca całego zespołu, który samodzielnie opracował całą kampanię- od koncepcji, przez kreację, aż po realizację. Udowadniamy, że nowoczesne i skuteczne kampanie można tworzyć lokalnie, z pasją i pomysłem. Ta nagroda to potwierdzenie naszej dobrej strategii komunikacji- innowacyjnej, kreatywnej i bliskiej odbiorcom- podkreśla Michał Zaborowski, główny pomysłodawca projektu.
Tegoroczna, piąta edycja PR Wings okazała się rekordowa. Zgłoszono do niej aż 211 projektów w 28 kategoriach, z których do finału trafiło 75 nominacji. Kampania Politechniki Bydgoskiej znalazła się w gronie najlepszych realizacji PR w Polsce, obok największych marek, instytucji i organizacji pozarządowych. Na dwie nominacje, nasza drużyna zdobyła dwie nagrody- można mówić więc o stuprocentowej skuteczności. Laureatów PR Wings 2025 ogłoszono wczoraj podczas oficjalnej gali w warszawskiej Fabryce Norblina. Oprócz nagród głównych wręczono także Nagrodę Specjalną SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka dla osoby szczególnie zasłużonej dla branży PR.
Dzięki temu wyróżnieniu Politechnika Bydgoska znalazła się wśród najskuteczniej komunikujących się instytucji publicznych w kraju. Kampania „Jak Politechnika to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025” udowodniła, że uczelnia techniczna może być liderem w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji opartych na sztucznej inteligencji oraz tworzyć angażujące formaty skierowane do młodych odbiorców.
fot. Ryszard Wszołek i Michał Gmitruk Production