PL

EN

Szkolenie „Badania konsumenckie jako narzędzie w kształtowaniu sukcesu produktu na rynku z uwzględnieniem wymagań przewodnika ISO 11136:2014” dla kadry WRiB
31 października 2025

W dniu 17 października 2025 r., w ramach projektu „NOWOCZESNA UCZELNIA = KOMPETENTNY ABSOLWENT – kształcenie dla branż kluczowych na Politechnice Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich” (FERS.01.05-IP.08-0069/23), odbyło się specjalistyczne szkolenie „Badania konsumenckie jako narzędzie w kształtowaniu sukcesu produktu na rynku z uwzględnieniem wymagań przewodnika ISO 11136:2014”, w którym uczestnikami byli wykładowcy Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii. 

Szkolenie przeprowadziła Pani Agata Markiewicz – właścicielka firmy Consumer Insight Consulting Sp. z o.o.

W ramach szkolenia uczestnicy zapoznali się z metodami badań konsumenckich oraz ich zastosowaniem w praktyce. Omówiono zarówno aspekty marketingowe, jak i wykorzystanie analizy sensorycznej w badaniach konsumenckich. Szczególną uwagę poświęcono przeprowadzaniu testów hedonistycznych zgodnie z wytycznymi normy ISO11136:2017 oraz prowadzeniu zogniskowanych wywiadów grupowych (Focus group interview).

Szkolenie pozwoliło nauczycielom rozwinąć kompetencje dydaktyczne z zakresu badań konsumenckich, a zdobyte umiejętności będą mogli wykorzystać bezpośrednio w pracy dydaktycznej i naukowej – zarówno w prowadzeniu zajęć praktycznych, jak i w projektowaniu badań naukowych, opracowywaniu nowych produktów czy konsultacjach dla przemysłu spożywczego. 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie