Harmonogram
HARMONOGRAMY KURSÓW I SZKOLEŃ
L.p. | Szkolenie | Ilość grup w poszczegolnych latach | Liczba osób w grupie | Liczba godzin szkolenia | ||
2025 | 2026 | |||||
zadanie 1. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie rozumienia i tworzenia informacji | ||||||
1. | Jak należy czytać i rozumieć oznakowanie na drogach | 10 | 5 | 10 | 8 | |
zadanie 2. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie rozwoju kompetencji matematycznych oraz kompetencji w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii (w tym również ZIELONE KOMPETENCJE) | ||||||
1. | Akademia Modelowania Hydraulicznego | 2 | 1 | 15 | 120 | |
2. | Eko-kurs inseminacji bydła i trzody chlewnej | 3 | 2 | 16 | 56 | |
3. | Elementy sieci drogowej wymagające szczególnej uwagi użytkowników ruchu | 10 | 5 | 10 | 8 | |
4. | Europejski Zielony Ład w praktyce | 1 | 1 | 10 | 16 | |
5. | Gospodarka odpadami a dialog społeczny | - | 2 | 10 | 16 | |
6. | Gospodarka odpadami w świetle nowych przepisów prawnych | 2 | 1 | 10 | 16 | |
7. | Jak projektować bezpieczne skrzyżowania | 2 | 1 | 15 | 20 | |
8. | Kurs - Zielarz Fitoterapeuta | - | 1 | 10 | 160 | |
9. | Nawozy i środki poprawiające właściwości gleby | - | 2 | 15 | 16 | |
10. | Podstawy obliczeń numerycznych CFD – Ansys Fluent | 2 | 1 | 15 | 40 | |
11. | Podstawy opieki nad zwierzętami towarzyszącymi | 2 | 1 | 10 | 60 | |
12. | Prawne aspekty gospodarki odpadami w Polsce | 3 | - | 10 | 16 | |
13. | Projektowanie CAD 2D – Autodesk Autocad | 2 | 1 | 15 | 40 | |
14. | Projektowanie CAD 3D – Autdesk Inventor Professional | 2 | 1 | 15 | 40 | |
15. | Projektowanie i eksploatacja układów wentylacyjnych | 2 | 1 | 15 | 32 | |
16. | Rozpoznawanie drzew i krzewów | 1 | 1 | 15 | 30 | |
17. | Rozwój zrównoważony i trwały | 4 | 2 | 16 | 30 | |
18. | Statystyka dla początkujących | 2 | 1 | 12 | 16 | |
19. | Terrarystyka | 2 | 1 | 10 | 160 | |
20. | Warsztaty z metodyki obliczeń energetycznych na potrzeby budynków nZEB | 2 | 1 | 15 | 64 | |
zadanie 3. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie rozwoju kompetencji językowej (wielojęzyczności) | ||||||
1. | Kurs - język angielski w administracji | 2 | 1 | 10 | 60 | |
2. | Kurs języka angielskiego biznesowego z certyfikatem językowym | 8 | 4 | 10 | 60 | |
3. | Kurs przygotowujący do językowego egzaminu certyfikującego | 8 | 4 | 10 | 10 | |
4. | Kurs języka niemieckiego - średniozaawansowany | 2 | 1 | 5 | 60 | |
5. | Kurs języka polskiego dla cudzoziemców | 8 | 4 | 5 | 30 | |
zadanie 4. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowej | ||||||
1. | Bazy danych w biurze | 2 | 1 | 12 | 60 | |
2. | Budowa i zasady działania komputera | 2 | 1 | 12 | 60 | |
3. | Excel - poziom podstawowy | 2 | 1 | 10 | 16 | |
4. | Excel - poziom zaawansowany | 2 | 1 | 10 | 16 | |
5. | Specjalista e-commerce | - | 1 | 15 | 24 | |
6. | Szkolenie z obsługi programów finansowo-rachunkowych | 2 | 1 | 10 | 24 | |
zadanie 5. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie rozwoju kompetencji osobistych, społecznych, zarządczych oraz w zakresie podnoszenia umiejętności uczenia się | ||||||
1. | Akademia zarządzania projektami | - | 1 | 15 | 36 | |
2. | Employer Branding | 1 | 1 | 15 | 8 | |
3. | Innowacje i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw | 2 | 1 | 10 | 6 | |
4. | Jak bezpiecznie uczestniczyć w dzisiejszym miejskim ruchu drogowym | 3 | 3 | 10 | 48 | |
5. | Komunikacja i gotowość na współpracę w zespole medycznym i z pacjentem, jako podstawowa kompetencja pracowników ochrony zdrowia | 2 | 1 | 10 | 12 | |
6. | Komunikacja i integracja-warsztaty | 4 | 2 | 10 | 4 | |
7. | Komunikacja interpersonalna | 2 | 1 | 15 | 16 | |
8. | Komunikacja, wspieranie i praca z osobami w kryzysie psychicznym i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | - | 1 | 10 | 16 | |
9. | Kreatywne rozwiązywanie problemów złożonych | 2 | 1 | 10 | 4 | |
10. | Kurs - Koordynator ds. dostępności | - | 1 | 15 | 32 | |
11. | Lean Management-podstawowy | 2 | 1 | 15 | 16 | |
12. | Lean Management-zaawansowany | 2 | 1 | 15 | 16 | |
13. | Najwyższe standardy obsługi pacjenta na stanowisku pielęgniarki i położnej | - | 1 | 10 | 48 | |
14. | Pokolenie "płatków śniegu" to znaczy jakie pokolenie | 2 | - | 15 | 16 | |
15. | Profesjonalne CV i autoprezentacja w poszukiwaniu pracy | 2 | 1 | 15 | 16 | |
16. | Psychologiczne aspekty pracy nauczycieli/wykładowców | 2 | - | 15 | 16 | |
17. | Radzenie sobie ze stresem | 3 | 2 | 15 | 16 | |
18. | Rozwój osobisty i zmiana w organizacji | 2 | 1 | 10 | 4 | |
19. | Skuteczna sprzedaż | 2 | 2 | 15 | 16 | |
20. | Skuteczny menedżer | 2 | 2 | 15 | 8 | |
21. | Sztuka skutecznej komunikacji i negocjacji | 4 | 2 | 16 | 30 | |
22. | Tranzycja - problem czy nowe wyzwanie w pracy dydaktycznej | 2 | - | 15 | 16 | |
23. | Trudny uczeń/student to nie problem | 2 | - | 15 | 16 | |
24. | Work-life balance/work-life integration | - | 1 | 10 | 16 | |
25. | Wystąpienia publiczne | 3 | - | 10 | 8 | |
26. | Zarządzanie czasem i organizacja pracy | 3 | 2 | 15 | 16 | |
27. | Zarządzanie konfliktem w zespole | 2 | 2 | 15 | 16 | |
zadanie 6. Rozwój kompetencji osób dorosłych w zakresie przedsiębiorczości | ||||||
1. | Wprowadzenie do inwestowania na giełdzie | |||||
1b. | Organizacja modułu praktycznego w ramach szkolenia "Wprowadzenie do inwestowania na giełdzie" - realizacja na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie | 2 | 1 | 20 | 6 | |
2. | Zarządzanie finansami osobistymi | 2 | 1 | 10 | 16 |