Harmonogram

HARMONOGRAM KURSÓW I SZKOLEŃ
SZKOLENIA DLA STUDENTÓW
| L.p. | Szkolenie | Ilość grup w poszczegolnych latach | Liczba osób w grupie | Liczba godzin szkolenia | ||||
| 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | |||||
| Kompetencje merytoryczne | ||||||||
| 1. |
CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE w formie warsztatowej z zakresu "Komunikacja z pacjentem geriatrycznym” |
2 | 2 | 10 | 10 | |||
| 2. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE w formie warsztatowej z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku” | 2 | 2 | 2 | 10 | 10 | ||
| 3. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE w formie warsztatowej z zakresu "Pacjent z dysfunkcją mowy - język migowy” | 2 | 2 | 10 | 20 | |||
| 4. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE w formie warsztatowej z zakresu podstaw fizjoterapii | 2 | 2 | 10 | 30 | |||
| 5. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE w formie warsztatowej w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi medycznych w diagnostyce [EKG, USG] | 4 | 4 | 5 | 12 | |||
| Kompetencje społeczne | ||||||||
| 6. | WARSZTATY z psychologiem stanowiące wsparcie we wczesnym okresie studiów, realizowane w ramach ogr. zjawiska przedwczesnego kończenia nauki - zajęcia o charakterze zespołowym dla studentów | 6 | 3 | 3 | 6 | 12 | ||
| Kompetencje cyfrowe | ||||||||
| 7. | Laboratorium rozwijające kompetencje cyfrowe z wykorzystaniem gogli wirtualnej rzeczywistości | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 12 | |
SZKOLENIA DLA KADRY
| L.p. | Szkolenie | Ilość grup w poszczegolnych latach | Liczba osób w grupie | Liczba godzin szkolenia | ||||
| 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | |||||
| Kompetencje merytoryczne/dydaktyczne | ||||||||
| 1. | SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE Techniki psychologiczne w symulacji medycznej - komunikacja | 1 | 5 | 24 | ||||
| 2. | SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE Przygotowanie do pracy techników Centrum Symulacji Medycznej | 1 | 2 | 16 | ||||
| 3. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE - Instruktor symulacji medycznej | 1 | 5 | 24 | ||||
| 4. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE - Egzaminator OSCE - Obiektywny Strukturyzowany Egzamin Kliniczny | 1 | 5 | 24 | ||||
| Kompetencje cyfrowe | ||||||||
| 5. | CERTYFIKOWANE SZKOLENIE (KOMPETENCJE CYFROWE) "AI, ChatGPT w kształceniu akademickim" | 1 | 1 | 10 | 24 | |||
| 6. | SZKOLENIE: Wykorzystanie chmur komputerowych i platform e-learningowych w pracy dydaktycznej | 1 | 1 | 10 | 40 | |||
| 7. | SZKOLENIE: Dydaktyka cyfrowa w praktyce akademickiej | 1 | 15 | 16 | ||||
| 8. | SZKOLENIE: Problem Based Learning na zajęciach z nauk medycznych z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych | 1 | 15 | 32 | ||||
| Zielona transformacja | ||||||||
| 9. | SZKOLENIE "Europejski Zielony Ład w praktyce - podstawy zagadnienia" | 1 | 1 | 10 | 16 | |||
| 10. | SZKOLENIE "Gospodarka odpadami medycznymi w świetle nowych przepisów prawnych" | 1 | 1 | 10 | 16 | |||
| 11. | SZKOLENIE "Odpady niebezpieczne w praktyce lekarskiej" | 1 | 1 | 1 | 10 | 8 | ||
| Przedsiębiorczość | ||||||||
| 12. | SZKOLENIE "Lekarz jako przedsiębiorca" | 1 | 10 | 8 | ||||
| 13. | SZKOLENIE "Jak prowadzić biznes medyczny - elementy przedsiębiorczości" | 2 | 10 | 16 | ||||
WYKŁADY EKSPERCKIE
| L.p. | Szkolenie | Ilość zajęć w poszczegolnych latach | Liczba godzin wykładu | ||||
| 2024 | 2025 | 2026 | 2027 | ||||
| 1. |
Żywność funkcjonalna i możliwości jej zastosowania |
1 | |||||
| 2. | Epidemie – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość | 1 | |||||
| 3. |
Opieka specjalistyczna nad osobami starszymi |
1 | 5 | ||||
| 4. | Podstawy ziołolecznictwa i przyrodolecznictwa | 1 | 5 | ||||
| 5. |
Neurofizjologia mózgu i jej zaburzenia, |
1 | 5 | ||||
| 6. | Włos – barometr zdrowia | 1 | 5 | ||||
| 7. |
Zaburzenia psychospołeczne – problem XXI wieku |
1 | 5 | ||||
| 8. | Choroby cywilizacyjne – zagrożenia i metody zwalczania | 1 | 5 | ||||
WIZYTY STUDYJNE
| L.p. | Szkolenie | Ilość grup w poszczegolnych latach | Liczba osób w grupie | Liczba godzin | ||||
| 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | |||||
| 1. | WIZYTY STUDYJNE dla studentów | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | ||
STAŻE
| L.p. | Szkolenie | Ilość osób w poszczegolnych latach | Liczba godzin | ||||
| 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | ||||
| 1. | STAŻE DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW | 6 | 6 | 120 | |||
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
| L.p. | Szkolenie | Ilość grup w poszczegolnych latach | Liczba osób w grupie | Liczba godzin | ||||
| 2024 | 2025 | 2026 | 2027 | |||||
| 1. | Zajęcia wyrównawcze z fizyki dla studentów | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 15 | |
| 2. | Zajęcia wyrównawcze z chemii dla studentów | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 15 | |
| 3. | Laboratorium wyrównawcze w zakresie podstawowych procedur i zabiegów pielęgniarskich | 6 | 3 | 3 | 5 | 10 | ||
Wsparcie w postaci zajęć wyrównawczych i warsztatów dla studentów kierunku lekarskiego PBŚ w ramach realizowanego Projektu w roku akademickim 2024/2025
HARMONOGRAM
|
L.p. |
Działania |
Liczba grup |
Liczba osób w grupie |
Liczba godzin |
Termin realizacji |
|
1. |
Realizacja zajęć wyrównawczych z fizyki |
3 |
5 |
15 |
Semestr zimowy |
|
2. |
Realizacja zajęć wyrównawczych z chemii |
3 |
5 |
15 |
Semestr zimowy |
|
3. |
Realizacja zajęć wyrównawczych w zakresie podstawowych procedur i zabiegów pielęgniarskich |
3 |
5 |
15 |
Semestr letni |
|
4. |
Realizacja warsztatów z psychologiem |
3 |
6 |
12 |
Semestr letni |
Rekrutacja na zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym rozpocznie się od początku października i potrwa do 13.10.2024r.
Zasady rekrutacji znajdują się w Regulaminie Rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
Dokumenty rekrutacyjne znajdują się w zakładce Dokumenty do pobrania.
Zgłoszenia można przesyłać drogą mailową na adres fers.med@pbs.edu.pl lub składać u prowadzących zajęcia ćwiczeniowe z biofizyki oraz biochemii z elementami chemii.