PRACOWNIK
>
Kształcenie
>
Biuro Doskonalenia Dydaktycznego
>
Szkolenia
>
z formułowania efektów uczenia się
z formułowania efektów uczenia się
Zapraszamy do udziału w szkoleniu metodycznym w zakresie formułowania efektów uczenia się, realizowanym przez Biuro Doskonalenia Dydaktycznego PBŚ.
Adresaci: dydaktycy PBŚ
Forma: prezentacja, warsztat
Czas: 2h
Miejsce realizacji: budynek RCI, sala C9
Prowadzący: dr Mirosław Zientarski
Cele szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu metodycznych aspektów formułowania efektów uczenia się oraz projektowanie efektów uczenia się i sposobów weryfikacji ich uzyskania przez studentów w odniesieniu do prowadzonego przedmiotu.
Efekty szkolenia:
- zidentyfikujesz różnice między celami kształcenia a efektami uczenia się,
- wyjaśnisz różnice między ujęciem efektów uczenia się z perspektywy wykładowcy i studenta,
- rozróżnisz i uzasadnisz błędnie i poprawnie formułowane efekty uczenia się,
- na bazie taksonomii Benjamina Blooma przeanalizujesz czasowniki opisujące aktywności studenta w sferze kognitywnej, pozwalające na tworzenie mierzalnych celów uczenia się,
- stosując taksonomię Blooma zaprojektujesz efekty uczenia się w odniesieniu do wybranego przedmiotu, który wykładasz,
- do zaprojektowanych efektów uczenia się wskażesz metodę weryfikacji ich uzyskania przez studentów.