Zarządzanie innowacją w strategii biznesowej
								
																											
niestacjonarne
											studia
											podyplomowe
																								
							
							Czas trwania studiów: 2 semestry
Profil studiów: praktyczny
Cena: 4500 zł*
Limit miejsc: 15
Liczba zjazdów: 10
Cel studiów
Absolwent studiów podyplomowych zdobędzie wiedzę z zakresu planowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Uzyska wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego kierowania innowacjami, opracowania budżetu i strategii dla działalności innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Zdobędzie wiedzę oraz umiejętności praktyczne niezbędne do: projektowania innowacji produktowych (usługowych), strategii biznesowej opartej na wdrażaniu innowacji, kreowania wizerunku i marki, opracowania biznes planu oraz budżetu dla innowacji, wykorzystywania metodologii pracy projektowej (design thinking), analizy strategicznej w zakresie możliwości wdrożenia innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jak również zintegrowanego projektowania strategii, marki i produktu.
Dla kogo studia?
Uczestnicy studiów: absolwenci studiów wyższych pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich uczelni wyższych o dowolnym profilu i specjalności, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę oraz zdobyć umiejętności w zakresie zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie.
Co wyróżnia nasze studia podyplomowe
- współpraca partnerska ze środowiskiem biznesu;
 - optymalne połączenie niezbędnej teorii, biznesowej praktyki i aktualnej wiedzy;
 - program zajęć dopasowany do wymagań rynku;
 - zdobycie nowych kwalifikacji na wymagającym współczesnym rynku;
 - zagadnienia realizowane w ramach studiów, stanowią kompendium wiedzy dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań innowacyjnych we współczesnych przedsiębiorstwach i szukających inspiracji do zmian
 - w przedsiębiorstwie o charakterze operacyjnym i strategicznym.
 
Plan studiów
- Zarządzanie innowacją – 32 h
 - Analiza strategiczna w biznesie – 40 h
 - Badania i projektowanie innowacji produktowych – 28 h
 - Tworzenie biznes planu dla innowacji – 32 h
 - Design Thinking – 16 h
 - Źródła finansowania innowacji – 16 h
 - Kreowanie tożsamości i wizerunku marki – 16 h
 
Wykładowcy
Doskonała kadra specjalistów ze świata nauki i biznesu obejmująca najlepszych wykładowców.
Opiekunowie kierunku
Kierownik studiów:
- dr hab. Iwona Posadzińska, prof. PBŚ
 
Biuro Kształcenia Biznesowego
Inne ważne informacje dla kierunku
*UWAGA:
Zniżki na studia podyplomowe:
- 20% dla studentów i absolwentów PBŚ
- 10% dla uczestników studiów podyplomych za skuteczne polecenie studiów
Szczegółowe informacje w załączonych plikach
studia podyplomowe
- Administracja i doradztwo w rolnictwie (niestacjonarne)
 - Bezpieczeństwo ruchu drogowego (niestacjonarne)
 - Budownictwo energooszczędne i pasywne, charakterystyka energetyczna budynków i lokali (niestacjonarne)
 - Diagnozowanie stanu upraw rolnych (niestacjonarne)
 - Dostępność dla koordynatorów dostępności (niestacjonarne)
 - Dostępność dla projektantów (niestacjonarne)
 - Inżynier jako skuteczny menedżer (niestacjonarne)
 - Kynologia (niestacjonarne)
 - Prawo i zarządzanie w ochronie zdrowia (niestacjonarne)
 - Przetwórstwo i recykling tworzyw sztucznych (niestacjonarne)
 - Przygotowanie pedagogiczne (niestacjonarne)
 - Psychologia zwierząt towarzyszących (niestacjonarne)
 - Trener wewnętrzny (niestacjonarne)
 - Zarządzanie innowacją w strategii biznesowej (niestacjonarne)
 - Zarządzanie produkcją dla liderek (niestacjonarne)
 - Zarządzanie projektami dla inżynierów (niestacjonarne)