Zarządzanie innowacją w strategii biznesowej
studia podyplomowe

Czas trwania studiów: 2 semestry

Cena: 3600

Liczba zjazdów: 10

1. Cel studiów

Absolwent studiów podyplomowych zdobędzie wiedzę z zakresu planowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Uzyska wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego kierowania innowacjami, opracowania budżetu i strategii dla działalności innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Zdobędzie wiedzę oraz umiejętności praktyczne niezbędne do: projektowania innowacji produktowych (usługowych), strategii biznesowej opartej na wdrażaniu innowacji, kreowania wizerunku i marki, opracowania biznes planu oraz budżetu dla innowacji, wykorzystywania metodologii pracy projektowej (design thinking), analizy strategicznej w zakresie możliwości wdrożenia innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jak również zintegrowanego projektowania strategii, marki i produktu.



2. Dla kogo studia?

Uczestnicy studiów: absolwenci studiów wyższych pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich uczelni wyższych o dowolnym profilu i specjalności, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę oraz zdobyć umiejętności w zakresie zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie.



3. Co wyróżnia nasze studia podyplomowe

  • współpraca partnerska ze środowiskiem biznesu;
  • optymalne połączenie niezbędnej teorii, biznesowej praktyki i aktualnej wiedzy;
  • program zajęć dopasowany do wymagań rynku;
  • zdobycie nowych kwalifikacji na wymagającym współczesnym rynku;
  • zagadnienia realizowane w ramach studiów, stanowią kompendium wiedzy dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań innowacyjnych we współczesnych przedsiębiorstwach i szukających inspiracji do zmian
  • w przedsiębiorstwie o charakterze operacyjnym i strategicznym.



4. Plan studiów

  • Zarządzanie innowacją – 32 h
  • Analiza strategiczna w biznesie – 40 h
  • Badania i projektowanie innowacji produktowych – 28 h
  • Tworzenie biznes planu dla innowacji – 32 h
  • Design Thinking – 16 h
  • Źródła finansowania innowacji – 16 h
  • Kreowanie tożsamości i wizerunku marki – 16 h



5. Wykładowcy

Doskonała kadra specjalistów ze świata nauki i biznesu obejmująca najlepszych wykładowców.



6. Opiekunowie kierunku

Kierownik studiów:

  • dr Rafał Drewniak

Sekretariat studiów:



7. Dokumenty do pobrania